Identyfikacja graficzna marki lub przedsiębiorstwa

Intuicyjnie każdy właściciel własnej firmy ma wiedzę, że wszystkie jego marketingowe produkty powinny być wykonane na w miarę spójnej kompozycji graficznej. Dlatego tak istotne jest nie tylko trzymanie się konkretnych schematów kolorystycznych w wyposażeniu swojego biura i materiałach promocyjnych czy papierniczych. Opracowanie i promowanie własnego logo, które będzie łatwe do zapamiętania i powielenia na rozmaitych produktach – od obklejenia samochodu służbowego, przez kalendarze biurowe i kubki, ulotki, długopisy. Dlatego też warto oddać projektowanie logo w ręce profesjonalisty, który uwzględni nie tylko samą nazwę i cechy rozpoznawcze marki w przygotowanym przez siebie projekcie.

Projektowanie logo do celów cyfrowych i internetowych

Bardzo ważne jest uwzględnienie właśnie tego, na jakich później materiałach to logo będzie się pojawiać, a powinno pojawiać się na jak najbardziej zróżnicowanych produktach, aby poszerzyć możliwości jego ekspozycji. Zupełnie innym działaniem jest projektowanie logo do celów typowo internetowych, a więc do zastosowania w nośnikach promocji cyfrowej jak media społecznościowe, kampanie reklamowe Google albo nawet w stronie www i korespondencji mailowej firmy. Wszystko to powinno być ze sobą jak najbardziej spójne, a przygotowane logo musi być udostępnione firmie w wielu różnych formatach, rozdzielczościach i wariantach, do swobodnego używania w Internecie, podczas sprzedaży online czy obsługi zdalnej swoich klientów.

Pełna obsługa firmy przez profesjonalnego grafika

Zainwestowanie w usługi graficzne jest dobrym rozwiązaniem, ale bardzo często w ramach funkcjonowania np. drukarni czy hurtowni materiałów biurowych, zatrudniony jest grafik, z którego usług można skorzystać podczas zamawiania większej liczby np. kalendarzy czy kubków. Projektowanie logo czy proponowanie konkretnych szablonów graficznych na kalendarz albo zadruk kubków termicznych wybraną grafiką – to usługi, które można poniekąd dostać w cenie zamówienia. Późniejsze skorzystanie z tego logo w ramach innych projektów marketingowych pozwala na lepsze utrwalanie jego wizerunku w świadomości lokalnych klientów, dostawców czy partnerów biznesowych.